HubSpot is een cloud-based software platform dat commerciële platformen effectiever laat werken aan meer bezoekers op de website, leads en tevreden klanten. HubSpot biedt drie belangrijke platforms om je bedrijf te boosten. Zo heeft de software een Sales platform, een Marketing platform en Services. Door HubSpot op de juiste manier toe te passen voor je bedrijf kan je optimale resultaten behalen in het gebied van marketing en klanttevredenheid. De prijzen van HubSpot kunnen fluctueren. Hier lees je er meer over.
De prijzen van HubSpot en hoe ze kunnen veranderen.
Het platform HubSpot wordt verkocht in vier verschillende pakketten als het gaat om de Marketing Hub. Daarnaast heb je ook nog een aparte prijs voor het pakket CRM & Sales, Customer Service, CMS Hub, Operations Hub en CRM Suite. HubSpot Marketing heeft een gratis versie, een Starter versie vanaf 41 euro per maand.
Vervolgens heb je de Professional versie vanaf 740 euro per maand en Enterprise vanaf 2944 euro per maand. Vervolgens heb je CRM & Sales met een gratis versie, Starter versie van 41 euro per maand, Professional vanaf 414 euro per maand en Enterprise vanaf 1104 euro per maand.
Voor Customer Service zijn de prijzen hetzelfde als CRM & Sales. De Professional versie is echter goedkoper, vanaf 331 euro per maand. De HubSpot CMS Hub heeft alleen een Professional versie vanaf 252 euro per maand en een Enterprise versie vanaf 830 euro per maand. Ook HubSpot Operations Hub heeft maar twee versies: een Starter versie vanaf 46 euro per maand en een professional versie vanaf 736 euro per maand.
HubSpot CRM Suite is de laatste versie. Deze software heeft een Starter versie vanaf 69 euro per maand, een Professional versie vanaf 1643 euro per maand en een Enterprise versie vanaf 3681 euro per maand. Bij de prijzen staat altijd vanaf. Dit komt omdat de prijzen van HubSpot over de jaren erg zijn gaan variëren. Dit is niet zonder reden. Over het algemeen komt het voor dat de prijzen stijgen, en hier is een goede reden voor.
Waarom de prijzen van HubSpot veranderen
De prijzen van HubSpot veranderen over tijd omdat de vraag naar het platform stijgt. Klantervaring is van belang voor elk bedrijf, en moet kunnen aanpassen naar de schaal van je bedrijf. Het bedrijf van HubSpot is een grote groei ondergaan. De klantervaring is hier niet mee gegroeid.
De prijzen zijn hierdoor meegegroeid, en er zijn een stuk nieuwe aantal functies ontwikkeld door de software. Daarom moet de prijs meegroeien met de waarde die de klanten het geven. Op de website van Webs kan je meer informatie vinden over de prijzen van HubSpot en de fluctuatie hierbij. Bekijk hier meer informatie over het bedrijf Webs.